''Your da one - del 4'

Efter typ 10 min var vi framme .
Det var många som köade men vi hade beställt att vi skulle stå längst fram,jag såg några tjejer som rökte , jag började hosta och joggade lite framåt.
NÄR KONSERTEN HADE BÖRJAT/MICHAELAS PERSPEKTIV
Linda och Sofie började skrika när dom gick upp på scenen , jag stog där helt tyst och kollade in i Nialls ögon , dom var så fina .
Efter första låten började dom sjunga one thing . Jag hoppade och dansade.Efter låten blev det tyst bara för Niall skulle välja en tjej som skulle gå på date med honom.Jag blev röd om kinderna .
_____________________________________________________________________
MICHAELAS PERSPEKTIV

Efter en stund såg jag att han vände sig vid våran sida.
Han pekade på mig och sträckte sin hand , jag la min hand på hans hand och jag gick upp på scenen .
Jag var jätte röd om kinderna . Nu var det Harrys tur att välja en han skulle date med . Det tog en lång stund tills han pekade på Linda . Jag höll på och skrika av mig men jag gjorde inte det för det var pinsamt .


EFTER KONSERTEN / MICHAELAS PERSPEKTIV

Jag var bakom scenen det var en kvinna som visade vägen och sa att jag skulle vänta på Niall i vänt rummet.
Det darrade till i min ficka jag såg att jag hade fått ett sms ifrån Sofie
''hoppas du ha det roligt med honom och en ledsen smiley''
Jag kunde nästan inte svara bara för mina händer darrade så mycket.
''jag hoppas det med svarar jag med en glad smiley''
Jag hörde några fotsteg , jag la ner min mobil och såg att Niall stod vid dörren . Han hade blivit lite röd om sina kinder .
''Hej '' säger han
''Hej'' sager jag med lugn röst
'' var det dig jag skulle på date med '' säger han som att han skämdes
''Ja ''säger jag och fnissar


NIALLS PERSPEKTIV

Hon var så söt jag kunde inte kolla på henne jag skämdes.
Jag kollade in i hennes ögon dom var så vackra.
''hmm säger jag vill du ha mitt nummer ''
''Ja '' säger hon med ett jätte vackert leende
''Vänta bara lite jag ska bara ta upp min mobil '' säger hon
''så '' säger hon och fnissar igen
Jag säger hela nummret och sen exakt när hon ska lämna ner sin mobil så darrade det till i min ficka.
Det var Harry han hade skrivit så här
''Hej hur går det ''
Efter en stund fick jag ett till
''är hon snygg''
Jag svarade så här
''det går bra hur går det för dig + ja hon är skit snygg !!''säger jag och skrattar
Hon kollade på mig och efter en stund börjar båda skratta .


MICHAELAS PERSPEKTIV

Klockan var redan 12 . Han märkte att jag kollade på klockan .
''jag tror att det är sent nu men ska vi träffas imon klockan 8 vid restaurangen diamond'' säger han och ler
'' Ja det går bra '' fnissar jag och tänkte för mig själv att diamond var den dyraste restaurangen i stan
Jag gick mot dörren och jag såg att han kom efter mig.
Han följde mig till busshållsplatsen .
''ska jag skjutsa dig '' säger han
''hur du vill ''säger jag
''okey häng efter mig '' säger han och läger sin ena hand runt min midja
Jag såg en lyxig limosin framför mig .
''Hoppa in '' säger han och skrattar
Jag hoppade in och gäspade .
Konserten var inte så nära mitt hem det tog nästan en timma för att åka hem.
Efter en lång stund lutade jag mig sakta sakta mot Nialls axel och till slut somnade jag.

NIALLS PERSPEKTIV

Jag hade glömt fråga henne vad hon hette kom jag på efter en stund.
Jag kollade på min axel hon hade somnat.
Efter en stund hörde jag ett ljud som kom ifrån hennes väska .
Jag kollade på sms:et.
''Hej darling vänta inte på mig för jag kommer komma lite senare puss puss''
Jag undrade länga tills jag somnade om oxå.

_________________________________________________
kommerntera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0